डीजे बजवादूँगी 3 / DJ Bajwadungi 3 mp3 song download

तू देखिये असले गूँजैंगे
थारे गाम म डीजे बाजैगा
तेरे माथे पै घोडा धर द्यूं
तू फेर बता कित भाजैगा
हाँ माथे पै घोडा धर द्यूं
तू फेर बता कित भाजैगा

मैं आऊंगी बरात लेकै
तनै ब्याह कै ले ज्यांगी

च्यह तै राजी राजी यस कर दे
ना ठा कै ले ज्यांगी
च्यह तै राजी राजी यस कर दे
ना ठा कै ले ज्यांगी
हो घर तै ठा कै ले ज्यांगी
मनै पंडित भी बुक कर राख्या
कर हलवाई भी त्यार दिखे
तनै मेरी जिद कदे देखि ना
बस देख्या सै यो प्यार दिखे

तनै मेरी जिद कदे देखि ना
बस देख्या सै यो प्यार दिखे

मेरे नाम का टैग तेरै
मैं ला कै ले ज्यांगी

च्यह तै राजी राजी यस कर दे
च्यह तै राजी राजी यस कर दे
ना ठा कै ले ज्यांगी
हो घर तै ठा कै ले ज्यांगी
तू किलकी सिलकी सुणिये हो
मार पैग सखी मेरी नाचैंगी
माहरी बारोठी पै देख लिये
ये बणकै बेवडी माचैंगी
माहरी बारोठी पै देख लिये
ये बणकै बेवडी माचैंगी

मुकेश जाजी भड़क तेरै
मैं ठाड़ी दे ज्यांगी

च्यह तै राजी राजी यस कर दे
ना ठा कै ले ज्यांगी
च्यह तै राजी राजी यस कर दे
ना ठा कै ले ज्यांगी
हो घर तै ठा कै ले ज्यांगी

Comments

Popular posts from this blog

Coco Colo Laayo mp3 song download

DJ Na Rok Die ( डीजे ना रोक दाई ) mp3 song download